sobota 1. ledna 2011

2011... hmm... co fčil?

V mém případě je to prosté - měl bych tento rok udělat všechno, co jsem nestihl v roce minulém... spoustu věcí jsem pouze "naťukl" a bude potřeba je dotáhnout do konce. Útěchou mi budiž, že vím přesně, co a jak chci udělat.
V prvé řadě jsem konečně našel pěkné téma na bakalářku. Bylo už načase... Vrhnu se na ni hned, jak doklepu zkouškové na etnologii. Podle toho, co jsem viděl na univerzitním informačním serveru, to bude taky dobrý záhul... Po dnešku to ovšem vypadá o něco nadějněji.
Co se týče muziky, mám mnoho důvodů být (alespoň na chvíli) optimistou. Naše muzikantská sestava, která se dala dohromady v Brně, půjde letos s kůží na trh a objeví se na pódiích. O vytvoření kapely jsem se snažil už dlouho, snad od doby, kdy jsem začal v Brně studovat. Ale najít ty správně zapálené a schopné hráče zabralo nějaký ten čas... nějaké 2-3 roky.
Kromě naší brněnské kapely Dálach (odkaz na kapelní web se zde brzo objeví), hráváme s kolegyní flétnistkou nadále s Eoghanovou kapelou Ceol Flies, která vznikla v minulém roce. Takže muziky bude myslím ještě spousty. Taky doufám, že nebudu už nadále posouvat termín návštěvy Belfastu. Belfastské sessions mi zkrátka chybí.
Zbude mi se všemi těmi plány nakonec i nějaký čas na psaní do blogu? Toť otázka, kterou zatím nechám nezodpovězenou...

Žádné komentáře:

Okomentovat