čtvrtek 20. ledna 2011

Zase kosa aneb dost bylo výstřelků

Tentokrát proti návratu zimy a mrazu vůbec nic nenamítám. Je leden, tak má být prostě zima. Samozřejmě bych lhal, kdybych tvrdil, že mi nezvykle teplé počasí v předchozích týdnech nevyhovovalo. Žádný mráz, teploty pěkně nad nulou... a bez sněhu jsem se (ostatně jako vždy) obešel. Jenže v sobotu 15.1. už to došlo do extrému. Pravé aprílové počasí, chvíli slunce, chvíli déšť (který mi až moc připomínal májový deštík). A aby toho nebylo málo, objevila se duha!
Nejsem kronikář ani meteorolog, takže nemám o podivných výkyvech počasí v průběhu staletí žádný přehled. Ale v lednových dnech bych čekal cokoliv, jen ne duhu. Příroda si prostě umí vystřelit. Shodou okolností jsem měl po ruce fotomašinku, tak jsem si ten výstřelek i vyfotil. Nemusí padat z nebe kameny, ryby, žáby a jiná havěť. Duha v lednu je myslím úlet sám o sobě...


Žádné komentáře:

Okomentovat