sobota 30. října 2010

Grrrr!

Těšil jsem na to docela dlouho, vlastně od té doby, kdy došlo ke změně na letní čas. Nechci se moc opakovat, ale pro připomenutí - na SELČ neboli středoevropský letní čas si odmítám zvykat, protože si myslím, že je to prostě zhovadilost, přesněji řečeno - úplně zbytečný byrokratický přežitek. Rozhodl jsem se jej proto bojkotovat a na hodinkách jsem nechal klasický SEČ. Pochopitelně jsem si tu jednu hodinu v duchu vždycky přičetl, takže nešlo o úplný bojkot. Jinak bych chodil všude o hodinu pozdě. Možná by to vyučující na přednáškách nějak vydýchali, kdoví, ale s cestováním by to bylo horší... ledaže bych jezdil ECéčkama, u kterých se dá i hodinové zpoždění předpokládat.
Dnes v noci měl skončit můj bojkot letního času. Těšil jsem se na ten pocit, že se mi podařilo udržet si na hodinkách SEČ až do dne, kdy začne zase platit. Jenže... Hodinky se zastavily. Stalo se to v 01:58:23 (čili těsně před třetí hodinou letního času). Samozřejmě jsem si toho všiml až ráno. Za normálních okolností by mě to nijak nevyvedlo z míry. Vybitá baterie, no a co. Jenže když je to v den před návratem do SEČ? To dokáže pokazit den...

Žádné komentáře:

Okomentovat