neděle 3. října 2010

Jedna příjemná zpráva

Když jsem ráno brouzdal po stránkách hudebního vydavatelství Indies (celým názvem Indies Happy Trails), moji pozornosti nemohla uniknout zpráva o chystaném CD projektu Garcia - 30.10. vydají v pořadí druhé album Before Dawn.
Zveřejněný tracklist vypadá velmi slibně. Podobně jako jejich debutové Woven Ways bude obsahovat mnoho tradičních i převzatých písní (nejenom z oblasti Irska, Skotska či Anglie - nově se objeví také něco z Garcíina španělského repertoáru). Ani na autorské skladby nebude nouze, osobně doufám, že se na albu objeví i nějaký instrumentální klenot ve stylu Via / Happy Man Burrito.
Je myslím na co se těšit. K minulému albu Woven ways mám velmi kladný vztah. Hodně tomu přispěly i okolnosti, za jakých jsem si album koupil - bylo to totiž ve stejný den, kdy jsem se dostal na vysokou. Muzika do tehdejší atmosféry začínajícího léta úžasně zapasovala. Ještě když jsem šel v pozdních nočních hodinách ze steak baru přes Lužánky a měl vypito větší množství černých kozlíků, tak mi v uších zněla píseň Níl 'Na Lá. Zajímavé je, že jsem tehdy ani neměl ponětí, o čem se v té písni zpívá... nějak mi to prostě sedlo do uší:-).
Dost bylo ale nostalgie. Věřím, že díky této hudbě bude období nastupující zimy o něco snesitelnější. A potěší tak, jak se jim to kdysi podařilo na začátku "pomaturitního" léta:-).


Odkazy:

Info o albu Before Dawn

Garcia na Myspace

Žádné komentáře:

Okomentovat