čtvrtek 17. září 2009

Ze života létajícího Valacha

Tak jsem přežil zase další zkouškové. Prostě jsem zázrakem prolezl. Ale hlavně - pořádně jsem si zalétal. Útěchou mi budiž, že jsem vždy letěl dveřmi a ne třeba oknem. Možná mi to létání k něčemu bylo. V pondělí opět poletím. Už ne sice ze zkoušky, ale z ruzyňského letiště. A nebude to myslím nic dramatického, protože s létáním už nějaké zkušenosti mám. Prostě vyletíme, dvě až tři hoďky se budeme vznášet a pak dosedneme v Dublinu. Odtamtud se dopravíme do Belfastu.
Následující týden bude ve znamení tunesů, bouřlivých večírků, nepříjemného vstávání (a že bude nepříjemné v kteroukoli denní dobu:-)), koncertů, nakupování CD, jezdění taxíkem a setkávání s úžasnými muzikanty... Přišly mi prachy za letní praxi (kopal jsem ještě týden navíc), tak bude načase to pořádně roztočit. Dost bylo šprtání se textů ne nepodobných telefonnímu seznamu. Teď se bude řádit;-). Didlideee!

Žádné komentáře:

Okomentovat