úterý 29. září 2009

Přežil jsem to

Vlastně se tomu docela divím, že jsem v průběhu minulého týdne neodpadl a vydržel až do konce. Bylo to všechno intenzivnější než obvykle (bodejť taky, když se konal Openhouse festival). 2 až 3 sessiony za den, nějaká ta dorážecí party a tak pořád dokola. Na spaní moc času nebylo, jídlo jsme do sebe taky vždycky naházeli rychleji, než bývá zvykem.
Co bude dál? Budu vysedávat u pc tady na privátě v Brně, poslouchat všechna koupená CD, všechny nahrané sessions a do toho budu muset občas zajít na nějakou přednášku, když už tu studuju. Budu si muset zvykat znova na to, že zajdu do hospody a neuslyším živou hudbu (při troše štěstí nebudou repráky tolik řvát a uslyším, co říká osoba sedící vedle mě), že tunesů na místních sessionech nebude v takovém množství (a těch, co neznám, bude opravdu málo), že se nesvezu jen tak taxíkem. Dneska ráno jsem to poznal na vlastní kůži, když mě "žluťák" dovezl do Brna a jel jsem na privát rozjezdem. Ta skupinka uřvaných hispánců, která se mnou jela, mi pěkně lezla na nervy, grrrr.
No jo, Belfast mi bude chybět...

1 komentář: