středa 23. září 2009

Sedím u PC v Belfastu a je mi dobre

A je mi hlavně o mnoho líp než ráno, kdy mě krutý a nemilosrdný sušák donutil vylézt brzo z postele. Jo, včera jsem to v Madden's asi trochu přehnal. Ale může za to jedna paní flétnistka, protože nechala na stole nedopitou flašu cideru (většinou si dávám buď cider nebo guinnesse a ten večer jsem guinnessoval)... A mám pocit, že jsem si po příjezdu k Johnovi dal ještě nějakého frťana.
Nedalo mi to a před obědem jsem zkusil jednu metodu, která se v našich luzích a hájích používá na kocovinu docela často (nevím, jak tady v Irsku) - vyprošťovák. Nikdy před tím jsem to nezkoušel, asi kvůli obavám ze zvedajícího se kufru. Světe, div se, "gynysek" mi sedl. Takže jsem se pak mohl v klidu najíst a trochu se rozcvičit před lekcí s Shane Mc Aleerem.
No nic, nechci se tu příliš rozepisovat o tom, že se tu mám jako prase v žitě (všude plno muziky, to ostatní je mi celkem jedno:-)), navíc na to ani nemám toliko času. Spíš bych se měl připravovat na večer. Dneska hraje trio Brendan Hendry, Brendan Mulholland & Paul McSherry, potom se myslím stavíme do Garricku na session. Bude toho hodně... didlidááá:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat