sobota 11. dubna 2009

Vernířovice zase po roce

Když byla před třemi roky vůbec první session ve Vernířovicích, netušil jsem, že se tam každým rokem budu vracet znovu a znovu. Nevím, kdo tehdy přišel s tou myšlenkou - pozvat na konec týdenního soustředění irštinářů muzikanty, aby se udělala tradiční session. Mám tušení, kdo by v tom mohl mít prsty:-). Byl to výborný nápad.
Tak jsem už potřetí za sebou strávil Velký pátek tím nejúžasnějším způsobem - v hospodě s muzikanty. Možná se někde v horách otevírala země, aby vydala poklady, ale to nás tak nějak netankovalo. Prostě jsme hráli a náramně si to užívali. Složení bylo luxusní - jedna klasická a dvě dřevěné příčky, knoflíková harmonika, dvoje housle, kytara, bodhrán... co víc si přát. Tunesů zaznělo taky požehnaně, od tradičních, až po ty "tuzemské" (The Flaring Pot a jim podobné). Co mě ještě víc těší, že jsem tentokrát z Brna nejel jako jediný muzikant. Vzal jsem s sebou posily a session se tak obohatila o další dva melodické nástroje.
Z mého pohledu to byla nejlepší session, kterou jsem ve Vernířovicích zažil. Všechno probíhalo v klídku a v pohodě, o muzikanty bylo postaráno luxusně. Mé díky patří všem spoluhráčům a hlavně organizátorům, kteří nám zajistily ty nejlepší podmínky. Jo, a taky těm, kteří nás druhý den vzali autem do Olomouce, protože bez nich bychom šli z Veřnířovic pěšky:-) Poslední autobus nám ujel kolem 11. hodiny (v té době jsme jaksi ještě nebyli úplně... fit;-) Vydařená akce to byla!

Žádné komentáře:

Okomentovat