úterý 14. května 2013

Impulses podruhé

V listopadu minulého roku jsem měl docela napilno. S kapelou jsme se vrhli na nahrávání CD, s promo týmem propagujícím jistou značku whiskey (ano, hudební prostituce to byla:-)) jsem pak hrával o víkendech po hospodách... A do třetice to byly hlavně přípravy na projekt Impulses, kvůli kterým bylo zapotřebí dojíždět v neděli do Prahy a nazkoušet hudbu k tanci.
Prosincová premiéra se blížila, soubor Dance in Pulse už pouze dopilovával choreografie... Zbývalo tedy do tohoto rozjetého vlaku začlenit muzikanty. Hudební těleso k Impulses bylo nakonec sestaveno z hudebníků ze dvou kapel. Což by, pravda, samo o sobě nemělo způsobovat žádné komplikace (stačí nahlédnout do irských vod, kde se tohle stává mnohem častěji). Větší problém představovala vzdálenost - každá z kapel působí v jiné části republiky. Bylo tedy zapotřebí mezi sebou komunikovat přes email, posílat si podklady k hudbě a k zamýšleným aranžím, aby se stihlo všechno na několika málo zkouškách včas nacvičit. Pro mě osobně bylo pak vůbec nejtěžší překážkou vstávat v neděli ráno brzy z postele a nasednout na autobus do Prahy. Stálo mě to hodně přemáhání, zvláště po sobotních akcích, kdy se (sem tam) ochutnávala whiskey ve velkém. Ale už od počátku hudebních příprav kolem Impulses mi bylo jasné, že obětovat čas a energii do tohoto zajímavého podniku se vyplatí. Prosincová premiéra v Ponci mě v tom ještě více utvrdila.
V dubnu pak zkoušení pro Impulses vypuklo znovu. Některé vstupy se o něco více obohatily, jinde se choreografie trochu zkrátila. Vše se dopilovávalo tak, aby bylo možné předvést tento projekt na festivale Irský máj opět v celé své kráse. S několika dalšími inovacemi :-).
Povedly se Impulses i podruhé? Vzhledem k neobyčejně pozitivní atmosféře na pódiu, která se, doufám, úspěšně přenesla i do publika, mě nenapadá jiná než kladná odpověď. Nyní ovšem stojí projekt před další výzvou - je třeba rozšířit povědomí o Impulses mezi "neirskou" (laickou) veřejnost. A to není, v případě omezeného rozpočtu, vůbec jednoduché. Ale snad se povede i tuto překážku zdolat. Impulses se pak mohou rozjet i do jiných měst České republiky a Slovenska... Nebo i jinde?

Odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat