pondělí 19. července 2010

Týden pauza a pak z5 k lopatě

Můj původní plán na léto byl celkem jasný - zakopat si co nejvíc (na archeologii to patří k těm zábavnějším činnostem:-)) a ve volném čase se věnovat muzice. S kopáním to celkem šlo, domluvil jsem si praxi v Mikulčicích, zaházel jsem si tam s lopatou, vyvezl něco koleček (= táčky, fúrik...), zlikvidoval pár komárů (párkrát se mi to dokonce povedlo ještě předtím, než mě stihli štípnout)... S hraním to bylo horší. Housle jsem si, jako vždy, vzal s sebou, jenže v tom příšerném pařáku se prostě hrát moc nedalo. Už dlouho jsem se při hraní irských tunes tak nezapotil. Tentokrát nebylo třeba ani svižnějšího tempa.
Na začátku tohoto týdne jsem měl začít kopat na výzkumu v Hrubé Vrbce. Nestalo se tak, protože na poli ještě nesklidili obilí a výzkum se tak o týden posunul. Možná je to tak dobře - moje mírně spálená záda se do té doby stihnou trochu oloupat. A snad i ty prsty na hmatníku trochu rozhýbu:-). Na konci měsíce se bude hrát zase na severu...

Žádné komentáře:

Okomentovat