neděle 28. března 2010

Grrr!

Tak jsem zjistil, že mi někdo ukradl během spaní jednu hodinu. A nejenom mě. Přijít na pachatele bude v dnešní době trochu problém. Kdysi dávno v tom měl prsty císařpán, pak Áda s knírkem, pokračovali v tom bodří soudruzi... Bohužel se tato rozmařilost vrtat do přírodou daného (nebo od přírody spočítaného) SEČ udržuje i nadále. Takže tu najednou máme zase Kyjevský čas, u nás přezdívaný SELČ. Budeme mít několik měsíců více světla, abychom se pak na podzim při návratu ze SELČ na SEČ mohli propadnout do ještě větší tmy. Tomu říkám výhra...
Pamatuju si, že jsem ještě docela nedávno přechod na letní čas tak trochu ignoroval. Nebo jsem byl jenom líný přetáčet si hodinky a přenastavovat si mobil? I to je možné:-). Raději jsem ke každému nezměněnému časovému údaji jednu hodinu v duchu připočítal. Tato lenost nebo tvrdohlavost mi občas pomohla udržet SEČ na hodinkách poměrně dlouhou dobu, třebaže jsem to nikdy nedotáhl až do konce. Že bych se o bojkot SELČ pokusil znovu? Budu o tom ještě přemýšlet...

Žádné komentáře:

Okomentovat