čtvrtek 18. února 2010

Malá změna kabátu

Ani se mi moc nechce věřit, že od založení blogu uběhlo pár let. Vlastně ani nevím, proč jsem se do něčeho takového kdysi pustil... Seděl jsem tehdy u pc v podkrovním bytě v Maloměřicích, bylo zrovna zkouškové. A nenapadlo mě nic bláznivějšího, než si udělat vlastní blog. Asi jsem potřeboval ventilovat stres, kdo ví. Každopádně jsem nakonec u blogování zůstal. Nic převratného to nebylo, ale většinou jsem se k psaní příspěvku nějak dokopal. Došlo pochopitelně i na odmlky, z nichž ta poslední byla asi zároveň nejdelší. Ne, že by v té podzimní době nebylo o čem psát. Spíš jsem přemýšlel, co dál udělat s blogem. Přece jenom - za dva roky jeho fungování se lecos změnilo, ale blog sám o sobě zůstal stejný. Prostě ustrnul. Chtěl jsem provést nějakou větší změnu... vzhledu, názvu, možná i obsahu.
Ale jak už to na konci roku bývá, nastal předvánoční čas, do toho zápočtový týden, potom vánoce, zkouškové... A k blogu jsem se dostal až nyní k únoru.
Co se tedy nakonec změnilo? Blog trochu ztmavnul, jeho název je jiný (sice paradoxně není kratší a srozumitelnější, ale ještě mnohem delší. Původní záměr totiž byl obsadit doménu tnd.blogspot.com, ale někdo mě očividně předběhl). A co se týče obsahu, tak... to kdybych věděl, o čem všem to bude:-). Ale jak název napovídá, tradiční muziky se bude týkat určitě. Možná nejenom té irské. Prostě TRAD'S NOT DEAD, muhehe...

Žádné komentáře:

Okomentovat