středa 4. února 2009

Poslouchám Peoplese a kašlu na všechno

Asi tak nějak bych mohl popsat své momentální aktivity. Zkoušky mám víceméně za sebou (až na jednu, která mě čeká příští týden), kašel pomalu ustupuje (bylo načase, 3 týdny opravdu stačilo) a v uších mi zní Tommy Peoples. Což není náhoda, protože v této podivné době je zvuk Tommyho houslí opravdu balzám na duši. Počasí není nic moc, opravdu dobrých zpráv je taky poskrovnu, ani s hraním to není pravé ořechové. Naštěstí vím, že se jedná o dočasný stav a za 14 dní dostanou moje prsty možnost se po dlouhé době pořádně rozhýbat. Nebude to sice v belfastském pubu, jako minulý rok na konci února (krize dolehla i na letadlovou dopravu, o levných letech s Easyjetem si můžu nechat zdát), ale je velká naděje, že jedna jihomoravská metropole ožije irskou hudbou mnohem víc než kdykoliv předtím. Já vím, nejel jsem do Brna jenom za studiem:-)
Letošní rok bude vůbec zajímavý. Málokdy jsem na konci minulého roku pociťoval nějaké výraznější změny. Většinou šlo o drobnou přeměnu jednoho čtyřciferného čísla. Ale tentokrát jsem si uvědomil, o co jde. A že je spoustu věcí jinak. Už to není jenom ta osmička měnící se na devítku.
Možná to tak cítí víc lidí, možná jen já sám. Co už. Jdu si radši pustit Tommyho Peoplese;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat