středa 21. dubna 2010

Tož tak...

Sopečný prach se vznáší na Evropou, letadla nelétají a na internetu už o tom koluje celá řada vtípků. Nějak jsem tomu v předchozích dnech moc nevěnoval pozornost, dokud se ve statusu jednoho irského kamaráda na facebooku nezačala objevovat hesla typu: "Ash wednesday" apod. Přiznám se, měl jsem hodně dlouhé vedení a málem jsem začal Iry podezírat, že mají zpomalený kalendář. Až při čtení aktuálních zpráv mě to teprve docvaklo...
To je tak, když se den co den zabývám muzikou a dalšími věcmi, které s ní souvisí, až přestávám vnímat dění kolem. V dalších dnech tomu asi taky nebude jinak. Není to nic, na co bych si měl stěžovat, protože po něčem takovém jsem docela dlouho toužil - více času s houslemi pod bradou a se smyčcem. Prostě didlideee;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat